Konferencje zawsze będą istotnym elementem w świecie zapobiegania i reagowania na wybuchy epidemii. Są one kluczem do budowania relacji, jak również wiedzy i umiejętności w obrębie społeczności. Ale jak zostać partnerem organizatora konferencji? Jest wiele rzeczy do rozważenia przed złożeniem wniosku, ale wymieniliśmy parę najważniejszych rzeczy, które musisz wiedzieć i kilka rad, jak postępować.
Niezależnie od tego, czy pracujesz w organizacji, organizacji pozarządowej czy w innym rodzaju przedsiębiorstwa, zostanie partnerem organizatora konferencji może być korzystne dla twojej kariery i twojej organizacji. Oferują oni coś, czego ty nie masz i vice versa, co oznacza, że oboje skorzystacie z tego partnerstwa.
Partnerstwo konferencyjne to sytuacja, w której dwie lub więcej organizacji współpracuje przy organizacji wydarzenia takiego jak konferencja. Partnerzy decydują o treści (temacie konferencji), miejscu, datach i cenie biletów, a następnie dzielą koszty między siebie. Dwie lub więcej organizacji może zostać organizatorami konferencji. Organizatorem konferencji może być towarzystwo konferencyjne, krajowe stowarzyszenie konferencyjne lub firma konferencyjna. Towarzystwo konferencyjne lub stowarzyszenie konferencyjne jest grupą ludzi, którzy organizują konferencje dla swoich członków. Firma konferencyjna jest organizacją, która organizuje konferencje dla klientów i generuje przychody z opłat rejestracyjnych.
Jest wiele powodów, dla których powinieneś rozważyć nawiązanie współpracy z innym organizatorem konferencji i wspólne zorganizowanie konferencji. Oto tylko kilka głównych z nich: - Dotarcie do szerszej publiczności:
Zanim złożysz wniosek, musisz zrozumieć korzyści i wymagania związane z byciem partnerem konferencji. To pomoże ci zdecydować, czy jest to coś, o co powinieneś się ubiegać i co możesz zaoferować. Oto najważniejsze rzeczy, które musisz wiedzieć: